24 de febrer 2013

Cadenes,pinyons i cales

Avui els menjacamins hem estat 7 (Francesc, Andreu,Juan,Ramón,Miquel,Salvador,Toni).
Nomes començar en Juan tenia problemes amb la cadena de al bici, lo que li ha obligat a anar a casa seva i portar la cadena vella (quan es canvia la cadena també es tenen que canviar els pinyons).

Després aquesta reparació, hem sortit direcció a Quart , hem girat en el carrilet a la esquerra per pujar per el camí de la cursa del "ingeniers" una vegada a Quart després de fer varis corriols que alguns no coneixíem, hem anat capa el barria del Arrabal i pujar capa la casa dels ànecs (aquí hem tingut que ajustar el canvi de la bici d'en Joan),

Baixar als pomers i tornar a pujar per uns corriols fins arribar a Sant Cristòfol, hem anat a buscar el corriol que puja fins la casa del cactus a la carretera de Santa pelalla (aquí hem tingut averia altre cop, a Salvador li a sortit la cala i li ha quedat enganxada dins del pedal), Puig de les Bruixes, Montnegre, baixada d'en Miquel, Celre pujada del legionari i arribar a Girona.

En total han sorti 990m de desnivell y 45Km, no esta gens malament si tenim en compte las parades que hem fet per solucionar las averies

Francesc!!! toca fer un canvi a la pinyonera, despres et queixes de que salta.