23 d’octubre 2011

MONTIGALAR GROS

Aquest diumenge la colla dels Menjacamins que hem sortit a pedalar per fer el Montigalar hem estat 10 (Jero, Carlos, Salvador, Antoni, Francesc, Xevi, Miquel, Jose, Juan i Luigi). Ha faltat en Ramon que tenia un acte de presentació del equip de Golf (amb tele britànica inclosa). Hem començat que agafar el carrilet per arribar a Quart per recollir en Xevi, desprès ha arribat el primer problema amb les cales de les noves botes d'en Miquel com podeu veure en la foto, el segon ha vingut quant hem tingut que improvisar una mica la ruta doncs no hem pogut seguir un track per la des-configuració del GPS, aixó ha comportat que en aventuresim en seguir un camins plens de troncs i branques que per dues vegades ens han fet recular, finalment hem arribat al camí del Mas Gelats que hem seguit fins a Montnegre i pujada al Montigalar per un costat baixant per l'altre. Ja finalment hem agafat el corriol que sortint de la pista que porta a els Àngels baixa fins a Can Marcó del Clot, pujada del Legionari, Can Mascort, Bicentury i Girona.
Hem fet 46 Km. i un desnivell de 890 m.