30 d’octubre 2011

30 octubre. "ANIMS CARLOS"

Tot i estar en plenes fires de Sant Narcís els  "Menjacamins" que hem sortit a pedalar hem estat 9 (Carlos, Jero, Francesc, Jóse, Juan, Antoni, Miquel, Xevi i Luigi). Hem començat per anar fins a Font dels Lleons per agafar la pista de l'esquerra i anar pujant fins arribar a l'Olivet d'en Sauleda, Puig Estela i un cop passat Cal Dineret hem agafat el corriol que baixa fins el descarregador de les Mines, tot i estar tot bastant moll la baixada s'ha fet be. Hem seguit passant per la Font d'en Busse en direcció a Celrà, ens hem desviat per passar per la Font de les Escales i seguir cap a Juià, abans però, en hem desviat per pujar cap a el Camp dels Vents passant per Sant Joan Salem. Un cop al Camp del Vents hem seguit per la pista de Montnegre fins agafar el desviament que ens ha portat a la Creu de Ferro, baixada a Can Marcó del Clot i seguint camí cap a  la pujada del legionari. Seguidament hem anat a buscar el Celrè amb l'esperança que portés aigua però res de res amb prou feines una bassa. Hem arribat a Quart passant per les gorgues i carrilet fins a Girona. Han estat 43 Km. i un desnivell de 870 m.
Estarem un dies que no podrem comptar amb la presencia del nostre fotògraf oficial (Carlos) doncs ha de passar per el "Taller Mecànic" per una reparació del genoll. Desitgem que vagi tot bé, així com una ràpida recuperació i aviat pugui estar altre cop amb nosaltres. ANIMS!!!!!

ramon ha dit...

ánimo xiquitin, esto que te tienen que hacer es solo chapa y pintura.
Dentro de poco tiempo pedalando de nuevo.