17 d’octubre 2010

BICI I BOLETS

Estem a la tardor i les pujes de finals d'estiu i del mes de setembre s'han de notar en el bosc i el resultat es una primera florada de bolets per les gavarres. Avui els Menjacamins (Ramon, Carlos, Antoni, Jóse, Francesc, Xevi, Luigi) hem sortit en direcció a la Crehueta i la Bicentury per agafar el camí que porta a Can Mascort pujant en Xevi ha tingut un problema mecànic i els que estabem una mica més endevant hem aprofitat per donar un cop d'ull a la recerca de bolets i la veritat es que si que n'hem trobat uns quants, després hem continuat fins a Can Mascort, baixada a el Celré i per la pujada del tabac pujada fins a la ctra. de Montnegre. En aquesta epoca les pistes amples i no tant amples son un perill per la gran quantitat de cotxes que hi han de gent que va a buscar bolets. Un cop a la ctra. hem continuat per després agafar el trencant que tot primer de baixada i seguidament de pujada ens ha portat al Masmontalt, parada técnica i recerca de més bolets. Hem continuat per el camí que porta a l'urbanització de Montnegre i poc abans d'arribar en un moment ens hem concentrat una veintena de bikers de 3 grups diferents i alguns d'ells també amb bosses de bolets. Nosaltres hem continuat fins Sant Mateu i allà ens hem seperat doncs en Xevi, Ramon i Carlos tenian que arribar a casa més aviat. La resta hem agafat el camí que porta a la riera de Boscanal i ja cap el final ens hem trobat un cotxe amb dos boletaires que ens han dit que era impossible arribar al fons de la riera doncs el camí estava ple de branques que feien impossible el pas. Aixó que no ens ha tocat mes remei que tornar cap a Sant Mateu altre vegada i un cop allà hem agafat la pista de Sant Mateu a els Àngels per agafar la baixada d'en Miquel, Can Marcó del Clot, camí del legionari, Can Mascort i tot passant per la baixada d'en Carlos hem arribat altre cop a la Bicentury i finalment a Girona. Volta distreta i amb un bon premi.
 ELS BOLETS BONISSIMS!!!!!!

antoni ha dit...

aneu treguen la pols als cistells que la semana que ve anem a buscar bolets, aixo si abans de anar us tapare els ulls per que no pogueu trobar el puesto i esta prohibit portar gps.
salut i pedals

Ramon ha dit...

Jo portaré un mapa, per anar marcant els punts on soposadament, trobarem les clapes de pinatells, salut i forçes pinatells.

Anònim ha dit...

"Menos lobos caperucita" al final acabare llenando el cesto en el mercado del leon.