01 de maig 2010

TORTELLA

Com sempre, el 1 de Maig hem anat a la "MOUNTAIN BIKADA" de TORTELLÀ 9 hem estat els Menjacamins que hi hem anat (Carlos, Jero, Miquel, Antoni, Xevi, Francesc, Jóse, Ramon, Luigi) i també ha vingut amb nosaltres l'amic Carles del BTT SALT. La sortida com es habitual ha estat a les 9 h. hora que hem començat a pedalar després de menjar uns quants bunyols (sobretot en Miquel) i de seguida ja hem començat a pujar, una pujada constant que en ha portat primer a Monteia, després a l'Orri i fins a Camp Rodó, lloc on hi havia el primer avituallament, han estat 14 Km. de pujada. En aquest lloc en Luigi ha tingut que abandonar per un problema dels abductors, en Jero anava tirant tot i que degut a les seves absencies li està costant, però es molt dur i aguanta molt.. A partir d'aquest punt ja no puc explicar gaire cosa, bàsicament perquè no hi era. (desde aquí convido a tots el company perquè ens expliquin com ha anat la part de baixada). Finalment i com sol ser habitual a la arribada hi havia un bon esmorzar amb embutits de la comarca que hem degustat un cop ja hi haviem recollit la samarreta de record. Es una pedalada que ens agrada molt, tant per els llocs per on es passa, com de la filosofía amb que es fa i de l'organització. Tot plegat han estat +1125 m. de desnivell acumulat i 42 Km. Fins l'any proper!.
FOTOS RAMON
FOTOS CARLOS

Carles ha dit...

Carles BTT Salt.
Primer, gracies per acollirme per anar amb vosaltres a Tortella.
La ruta ha estat facil tecnicament, pero amb desnivell i kilometratje dura, destacar les vistes de les que es poden gaudir, i espero repetir el proper any.

Unknown ha dit...

Hola a tots soc el Toni, intentaré ajudar al nostra cronista oficial Lluís i explicar la resta de la ruta:
Desprès del primer avituallament, vàrem baixar fins el trencant d’Albanyà, per agafar un altra pujada fins a Lliurona ,desprès d’això ja havia passat el pitjor ja que casi tot era baixada, abans de agafar la baixada forta vàrem tornar a gaudir d’un altre avituallament a El Trulls i a partir de aquí tot baixada bastant ràpida de pedra petita i uns paisatges típic de la zona, passant per Can Bosch i Can Cerbosa a on estava el últim avituallament, de qui baixa fins el Burró per afrontar la ultima pujada fins a Tortellà.
La cursa en general es molt maca tant en paisatge ,recorregut i ambient, encara que podria millorar molt si no es fes tant de tros de carretera amb asfalt o pòrtland.
Bueno i això es tot ,si tot va be el any proper els Menjacamins tornarem a estar a Tortellà.
Salut i pedals

el merengue legal ha dit...

Companys, tot i arribar en l'últim grup encara teniam un bon esmorzar, la sortideta va estar molt bé poden gaudir del paissatge, el que en va agradar més va ser la baixada, que vam passar per el mig del bosc de castanyers inpresionant el color ver que tenia.
Les fotos estan penjades en l'álbum picasa Menjacamins.
El merengue legal.

MENJACAMINS ha dit...

Hola, sóc en Jero, ha estat una sortida molt maca. Malgrat el meu estat de forma (deplorable) m'ho he passat molt be i he sortit a casi totes les fotos. Espero que el proper any pugui gaudir del mateix paisatge però que no em tingueu que esperar cada dos per tres.
Gràcies a tots i en especial a Ramon i Carlos que van arribar últims gràcies a mi.

Salut companys i que continuem junts molts i molts anys.