10 de maig 2010

UNA VOLTA MES PER LES GAVARRES

Aquest diumenge 09/05/10, set hem estat els Menjacamins que ens hem trobat al punt de sortida (Salvador, Miquel, Carlos, Jòse, Jero, Antoni, Luigi). Hem començat per pujar fins a l'Olivet d'en Salgueda per el camí de la pujada a els Angels, desprès hem anat fins a Cal Dineret per baixar al Castell de Palagret, hem anat camí a Juià i Sant Marti Vell per pujar a els Angels seguint el recorregut de la ruta 11 però a l'inversa. Un cop a els Angels hem anat en direcció a Montnegre per agafar la pista que passant per la Creu de Ferro ens tenia que portar fins a El Celrè, però aquí hem quedat cardats doncs quant ja faltava poc per arribar a can Marcó del Clot la gran quantitat d'arbres caiguts i branques ens han impedit continuar el camí. Total que hem tingut de retrocedir fent la forta pujada que hi ha fins a la Creu de Ferro i arribar altre cop a l'urbanització de Montnegre. Un cop allà i donat que ja es feia tard hem baixat per la carretera fins a Quart i carril bici fins a Girona. Tot plegat han estat 51 Km. i 1325 m. de desnivell positiu, que, si més no ens han servit per preperar la sortida del mes de juny per la Cerdanya.