06 de desembre 2009

Volta per zona de bolets

Avui 06/12/09 "dia de la Constitució" els Menjacamins (Salvador, Miquel, Carlos, Jero, Toni, Francesc, Jóse, Xevi, Luigi) hem fet una volta on per el terreny i les dates el tema ha estat els bolets. Partint del lloc habitual de trobada hem fet cami cap a Sant Daniel i la Font dels Lleons per agafar la pista de l'esquerra que ens ha portat fins a l'olivet d'en Sauleda, desprès passant per Ca L'obrador i Cal Punxa hem arribat a Cal Dineret per agafar el cami que seguint la reira de Mavalls ens ha portat a Celrà passant per el Descarregador de les Mines, en un punt del camí ens hem aturat per donar un cop d'ull i en Carlos ha trobat uns pinetells prou macos i suficients per fer "una Tapa". Desprès hem anat fins a Juià, allà ens hem trobat en Josep (el parent) i un company seu que s'han afegit al nostre grup i junts hem anat pujant per el camí de la Barrera fins el Pla dels Vents i a Els Angles. La baixada l'hem feta per el corriol del salt passant per la corba pinetell fins a la Casa de les Figues i Can Pol, allà hem agafat el camí que passa per Can Barrel i baixa fins a la Bicentury, l'anècdota es que ens hem trobat un grup de tractors que feien una sortida que formava part de la festa de la terrissa de Quart, finalment hem arribat a la Crehueta i cap a casa. Hem fet gairebé 40 Km. i un desnivell acumulat de 1.079 m.