20 de desembre 2009

FRED!, FRED!, MOLTA FRED!!!!!!!

BON NADAL!!!!!!

Avui hem estat 6 els Menjacamins que no hem tingut por de la fred (Jóse, Carlos, Toni, Miquel, Xevi i Luigi). En el punt de trobada ja hi habia una temperatura molt baixa per sota de 0º i envoltats de glaçada. Com es costum per aquestes dates hem consensuat anar fins el Montigalà i fent cami cap a la Crehueta i la Bicentury ha estat el moment que hem assolit la temperatura mes baixa de -9ºC, molta fred, tots teniem els dits de les mans glaçats i alguns també els dels peus, tot i aixo hem continuat i ja dintre de bosc s'ha anat passat la fred però continuava fent molta fred, després de travessar el Celrè hem pujat per la del tabac i hem seguin la ctra. de Montnegre fins el trencant que ens ha portat al cim del Montigalà, allà amb el sol que hi tocava si estava bé. Després hem baixat cap a la Riera del Rissec que en algun punt hem trobat glaçat i hem tornat a pujar fins el trencant del Montigalà per anar a buscar la pista de Montnegre i baixar per la "baixada d'en Miquel" fins a Can Marcó del Clot i anar fins a sota de Can Mascort i altre cop a la Bicentury i La Crehueta per arribar a Girona. Han estat 36'5 Km. amb un desnivell possitu de + 1.150 m. i un negatiu de - 1.125 m.

Que passeu un Bon Nadal i per els que no ens veiem fins l'any 2010 que tingueu una bona entrada d'any nou.