19 d’abril 2009

VOLTA AL MONTIGALÀ PER EL RISSEC

Ja s'ha passat la "crisi"de la Setmana Santa, avui ja erem 8 el Menjacamins (Toni, Miquel, Francesc, Carlos, Jero, Xevi, Jose, Luigi). Hem anat fins a Quart per creuar la riera del Corb i passant per Can Vilar agafar el camí del Mas Gelats ens ha portat fins les busties, allpa en Miquel ens ha deixat i la resta hem anat fins el peu del cami que puja al Montigalà per agafar el cami de la dreta que baixa fort fins a la riera del Rissec, hem seguit el corriol que resegueix el curs de la riera i després d'una forta pujada hem anat a parar a l'altre costat del Montigalà, tot seguit hem tornat a baixar fins a creuar varies vegades una riera i pujar per l'altre costat fins a Can Salgueda i la pista dels Angels a Montnegre, la baixada fins a Can Marco del Clot l'hem feta per el corriol qe porta al Celrè, després hem pujat a Can Mascort passant per el corriol i la trialera "del dit d'en Miquel" i allà hem baixat fins la Bicentury, rentar bicis i a casa. Volta molt maca passant per zones humides amb moltes falgueres i paratges idilics i altres amb vistes precioses.

IBP: 88 AA* Desnivell positiu: 947 m.

Unknown ha dit...

JAVI desde vlc, ya te veo en marcha amigo Jose con estos aguerridos menjacamins , cosa que me alegra mucho, espero vernos este año en alguna ocasion, bonito blog y fotos y saludos para Girona.