10 d’abril 2009

DIVENDRES SANT!!!!!!!

Pot ser que dins la comunitat dels Menjacamins hi hagi molts cofrares que es tenien que preparar per la processó d'avui, o no, qui sap. La veritat es que avui tant sols erem 3, Carlos, Salvador, Luigi. Per variar hem fet una volta per les gavarres, una més, peró amb algun cami que no solem fer casi mai. Com sempre hem sortit de la plaça i cami cap a Sant Daniel per agafar el que puja a Els Angels, desprès de passar la trialera que ens condueix al corriol on hi ha l'indicador del cami a peu, hem volgut agafar el cami de dalt però el desbroçament o destroçament que estan fent amb la financiació d'en Zapatero ens ho han impedit per tant un rato a peu fins la pista ampla que ens ha portat a l'olivet d'en Sauleda ,hem seguit cami a Cal Dineret i baixada un tros per agafar el cami que porta a la Casa de les Figues, hem fet un corriol de baixada nou, desprès la drassera i cami de baixada fins al Celrè, la pujada l'hem feta per el cami de l'esquerra de Can Marco del Clot fins a Can Viola i la pista de Montnegre, com que amaneçava pluja hem baixat per "el cami d'en Miquel" fins altre cop a el Celrè, pujada a Can Mascort, desprès hem agafat el cami que passa per Cal Aureli, pista fins a Can Pol i cami cap a Sant Miquel per baixar finalment a Girona. IBP: 95 AA* Desnivell possitiu acumulat 1041,77 m.

SI NO PLOU DIUMENGE HI HA SORTIDA I SI PLOU EL DILLUNS; PENSEU QUE QUEDEN POCS DIES PER TORTELLÀ I S'HA DE PUJAR A COLL DE RIU!!!!!!!!