07 de febrer 2010

RIERA DEL CELRÉ I REIRA DE PALAGRET

Com sempre, els Menjacamins (Ramon, Miquel, Jòse, Carlos, Antoni i Luigi) hem sortit del lloc de trobada i avui hem seguit el carrilet fins arribar a Quart, allà ens hem desviat per agafar el camí de la ruta 3 que hem seguit fins desviar-nos per anar per el Celré, el camí estava bastant glaçat i en les zones obertes es notava, dons tot era blanc, temperatura inferior a 0º, després hem pujat per la pujada "del tabac" fins a la Ctra. de Montnegre, hem anat al Masmoltalt i hem seguit fins a la pista de Montnegre a els Angels. Passant per Can Viola hen anat al Km. 8 de la Ctra, dels Angels i un cop atravessada la ctra. hem començat a baixar fins al corriol que seguint la riera de Palagret ens ha portat a la Font de l'Alau i al Castell de Palagret, un cop allà hem pujat fins a Cal Dineret i després hem passat per el Puig Estela i l'Olivet d'en Sauleda, Can Pol, Can Barret i baixada fins a la Bicentury. Hem rentat les bicis a La Crehueta i camí fins a Girona. Han estat 44 Km. amb un desnivell acumulat positiu de 1110 m. i negatiu de 1087 m. Una bona sortida.
Com sempre podeu veure el recorregut en l'apartat Ultima Sortida.
Vull fer una crida a en Jero, Josep i Mias, que aquest any encara estan a "0".
Quant més trigueu a venir més os costarà !!! Ànims que os estem esperant!!!