15 de febrer 2010

"Font del Lliure, Els Àngels i Sant Miquel"

Aquest diumenge 14/02/10 els Menjacamins (Miquel i Francesc) (Salvador i Jóse) (Carlos, Antoni, Ramon, Jaume i Luigi) els he posat separats donat que han anat tallant la ruta per no disposar de mes temps. Hem començat pujant per la de l'esquerra de Bicentury després hem anat cap a la font del lliure i hem seguit camí cap a Els Àngels desprès hem baixat per el camí de Sant Martí Vell per arribar a Juià i fins a Celrà per pujar a Sant Miquel per el camí de Cal Pastor després ja baixada fins a Girona. Ha estat una ruta en la que hem passat força fred i per passar-la hem fet "unes pujadetes" amb desnivells superiors al 20 % Ah! tambè hem vist una mica de neu, han estat: 35 Km. i 1095 m. de desnivell acumulat.
Com sempre podeu veure el recurregut a "L'ULTIMA SORTIDA" .

Aqui teniu l'actualització del "RANKING" Els Germans Martin destaquen un per el davant i l'altre per per la cua, encara que empatat amb dos més.

merengue legal ha dit...

pobre Salvador¡ ben tocat que estava a primera hora.