21 de febrer 2010

I AL FINAL REMULLADA EN EL CELRÈ!!!!!!!!!

Avui hem estat vuit els Menjacamins (Jòse, Salvador, Carlos, Antoni, Miquel, Ramon, Xevi i Luigi), hem començat per anat cap a Sant Daniel i desprès de passar el pont de la riera de Sant Miquel hem agafat el camí de pujada que passa per Can Xifreu per baixar per un corriol que ens ha portat a Can Lliure i hem agafat la clàsica pista fins a Sant Miquel un cop allà hem baixat fins el Collet d'en Figueres i passant per Ca La Ferriola i Puig Estela, aquí, en Carlos ha tingut que abandonar al tenir una llanta rebentada, hem arribat a la Casa de les Figues fent camí a la Font de la Mina i Can Marcó del Clot per pujar cap a la Creu de Ferro, el Masmontalt i finalment baixant per la del "tabac" hem agafat el corriol del Celré que portava prou aigua per divertir-nos, mollar-nos, fer unes bones fotos i finalment camí cap a Girona. Han estat 38 Km. amb un desnivell acumulat de 1.048 m. Ja sabeu que si no fem més de mil metres es una m,r,c,n,d,