14 de desembre 2014

LA MIQUELA - SANT ROMA - SANT PERE SESTRONQUES - FONTBERNAT

La sortida d'avui dels Menjacamins ha estat primerament un recorregut per camins i corriols del darrera de Bescanó per arribar a La Miquela, tot seguit hem continuat per un cami que ens ha portat fins a Estanyol i després hem anat a buscar la pista que ens ha portat fins a Sant Romà, "parada i fonda."

Després de la barreta hem continuat en direcció a Sant Pere Sestronques.

A partir d'aquest punt hem baixat fins el carrilet que hem seguit fins arribar a Bescanó on ens hem desviat per enfilar cap a la font de Fontbernat.

Un cop superada la pujada que segueix a la font ens hem dirigit altre cop en direcció a La Miquela abns però ens hem trobat un seglar acabat de matar.

Un cop arribats altre  La Miquela hem iniciat la baixada final fins el polígon de Montfulla.
Ruta de 47 Km. amb un desnivell de 750 m.

Podeu veure el video que ha gravat en Lluís en el You Tube (Menjacamins Bescanó 14/12/2014)

mikele ha dit...

Jose los de la protectora de animales te buscan por agredir i cargarte un javali,a en Caynon
felicitar-lo per el video molt be