16 de febrer 2014

OPEN BTT BMW
Avui hem estat 10 els Menjacamins ,Lluis Ferrer, Arnau (fill d'en Lluis),Andreu, Jose, Juan, Carlos, Miquel, Ramon, Andreu i Toni, hem decidit anar direcció Quart per fer la ruta de la cursa del "Open btt  BMW", en Lluis portava el track, bueno hem començat a pujar per uns corriols que anaven per la banda esquerra del Celre, la veritat es que eran  molt macus i alguns totalment desconeguts per nosaltres, passan pel costat de Ca les Quimes, Can Bruguera y aixi fins arribar a la pista que puja desde Palol d'Onyar, aqui tornar a baixar altre cop i fen corriols fins arribar a la Biocentury, desde aqui tornar a pujar a la pista altre cop, baixar "la del Legionary" i pujar la trialera que esta just al rio Celre, fins arribar adalt.
Un cop adalt hem passat al altra bande de muntanya per anar direcció "El Castellar" passant per Can Salip, per alla trialeras amunt i aball (en una trialera hem trobat la colla dels "Sense Rumb" i hem fet las salutacions de rigor) un cop arribar a "Cal Rei del Castellar" hem fet un seguit de curriols que ens han portat al Cerlre, desde aqui tornar a pujar per arribar a la pista principal (en una d'aquestas pujades en Ramon a caigut i s'ha fet un cop al gunoll, afortunadament no a estat res important i s'ha recuperat rapit, en Ramon ja sabem que es el "aironman"), despres hem fet uns corriols i ens hem despistat , per lo que hem arribat a Quart sense poguer ferla tota (debian faltar 4 Km aprox.)
Bueno en total han sortit 35Km i un desnivell acumulat de 750m.
Salut i pedals companys

Ramonet ha dit...

Moltes gràcies amics pel vostre suport i recolçament en la caiguda.

El genoll en perfecte estat.