26 de gener 2014

SORTIDA PER LES GAVARRES "POLITITZADA"

Avui els 9 menjacamins presents en el punt de trobada hem fet una sortida que ha començat per pujar cap a Sant Miquel per la pujada de les "eses" que porta a la Font Martina, després hem baixat cap a Celrà, per tot passant per la font de les Escales, anar cap a Juià i agafar el camí que porta a Can Noves (la de l'estatua del gos) creuar la riera del Bosc i anar a bscar la pista que porta fins a la ctra. de Els Angels que ve de Madremanya. Hem pujat fins el santuari on hem fet una birra i tot seguit hem baixa agafant primer la trialera de la Casa Nova i tot seguit seguint el cami de Can Viola hem agafat el que porta fins el Celrè, hem passat per el punt del Legionari, Can Mascort i baixada cap a Can Serra, arribat al carrilet i cap a Girona.

Ha estat una sortida distreta on el tema de conversa principal ha estat polititzat ja que hem intentat arreglar el país Peró també hem arribat a la conclussió que mentre hi hagi aquesta dictadura del pp no podem fer res. Això si hem fet 45 Km. amb un desnivell acumulat de 1.050 m.

IMPORTANT - NOVETAT. Aquest dimecres 29 iniciarem un projecte que ja fa temps va propossar en Xevi de fer una trobada setmanal, fora de la sortida dominical, per tot fent una birra, comentar els diferents aspectes de la nostra colla i arribar a un consens per la propera sortida, que no s'hagi de decidir a ultima hora el mateix diumenge.
Per iniciar aquestes trobades hem quedat el proper dimecres 29/01 a les 19 h. a Cal Campaner de la plaça de la tirolina.