10 de novembre 2013

Corriols per les Gavarres

Aquest diumenge com, que no plou, tothom estava fart de pistes amb molta pols així que els 8 Menjacamins que ens hem trobat hem decidit fer ruta on es prioritcès els corriols o camins amb poca pols. Hem començat per fer el camí de les dones i tot seguit el camí dels Àngels fins passat la Casa de les Figues on hem agafat la pista de sota fins la corva pinatell i el Celré, desprès hem agafat el camí i el corriol que ens ha dut altre cop a dalt seguint per el que ens ha portat a la Casa Nova. En aquest punt hem fet la barreta reparadora i tot seguit hem continuat per la pista fins a la "taxuela" per agafar el corriol que ens ha portat a baix a la riera del Rissec per pujar altre cop a la pista de Montnegre a els Àngels. En aquest punt hi ha hagut una separació dels membres doncs uns han baixat per el corriol d'en Miquel i 3 (Toni, Xevi (el cunyat) i jo) hem seguit fins a Sant Mateu baixant fins les pomeres i pujant per agafar la pista del Mas Gelats per seguir-la fins la riera Bugantó, Quart i per el carrilet fins Girona.
En total ens han sortit 47 Km. amb un desnivell de 1001 m.
Durant la sortida em Miquel ha tingut una punxada que hem reparat, aixó si seguint les pautes de productivitat i eficiencia espanyoles es dir: 3 que treballen i 5 que s'ho miren.
Diumenge toca "El Montseny".  Punt de trobada 7 h.          Salut  i pedals.

Antoni ha dit...

Els de Ferrari van mes rapit i cobren mes que nosaltres cambian rodas, pero segur que no gaudeixan tan d'aquestes averies.
Salut i pedals companys

mies ha dit...

nanos el diumenge comteu amb mi i si fa falte el remolc ja farem alguna xapusa salut i pedals forsa marquez un pto crac

nanos a partir d´avui ja tenim remolc per 5 bicis.Donar les gracies els senyors ramonet i planella, el ingeniero del projecta vamos el Arian nigui dels collons.Tambe han trbat ma d´obre barata.Salut i padals.