26 de desembre 2011

PEDALADA SANT ESTEVE, L'ULTIMA DE L'ANY 2011

Com que en aquesta sortida no hi vaig ser, aquesta es la crónica que ens ha fet de la sortida el company Toni.
Total ruta d'avui 32km i 850m de desnivell.
Avui hem estat 11 els components de la sortida: Miquel, Carlos, Salvador, Jose, Toni, Joan, German, Carles (company de German), Xevi (cunyat d'en Toni), Jordi i Arturo que ens ha visitat  desde Avila un any mes. Hem començat fent una volta turistica per Girona a càarrec del nostre "guia" Carlos, que hens a portat a fer el "Viacrucis" pujant per les Pedreres, en arribar a l'ermita a dalt hem tirat direcció a la Font del Ferro per pujar cap a Sant Miquel per la banda que passa per sobre el pont de la variant per despres agafar el corriol que va a la Font Martina i despres de fer varis corriols hem arribat a Sant Miquel ha on hem fet la barreta.
Desde aqui hem anat a Cal Dineret (fent varis ziga-zaga), despres "la casa de las Figues", cami del "Pinetell" direcció Can Mascort, aqui han punxat en Toni i despres en Carlos, d'aqui hem anat direcció a la pujada del tabac, per agafar el desvio a dalt que ens porta a "la pujada del silenci", Celre, Quart i Girona.
Aclareixo els noms de qui son al principi de la cronica, perque avui quedarà tencada el full excel  de les estadístiques d'aquest any i no vull que algu s'hen portés el kilometres d'altre persona. Com podeu veure ultimament tenim uns nous companys de ruta, desde aqui els vull animar perque continuin vinguent a l'any que ve ,sempre seran benvinguts, també animo als Menjacamins que aquest any han estat una mica mandrosos i es que, com ja veureu, la columna dels "ZEROS" te un números massa alts per alguns amb percentatges d'assitència molt baixos.
Per tots "Bones Festes i Feliç any nou".
Nota:Diumenge dia 01-01-2012, sortirem per estrenar el any nou, però la sortida serà a las 10h (aixi podrem recuperar una mica dels excesos de la nit d'abans).

ramon ha dit...

Salut i Feliç Any Nou per tothom.
Ens tornarem a veure a mitjans de Gener, moore or less.
Com tots saveu, aquest any jugaré el campionat de Catalunya de inter clubs de pitch and putt, intentaré deixar el nom de Menjacamins ben amunt.
Si la cosa no surt bé, m'expulsaran del equip i podré anar més sovint en bici ja,ja,ja,ja.........