05 de juny 2011

ELS ÀNGELS I CASTANYEDA DE GATELL

Aquest diumenge, PRE-EPIC, els Menjacamins (Carlos, Antoni, Miquel, Ramon, Jóse, Salvador i Luigi) hem pujat primerament fins a Els Àngels on hem fet parada per cel·lebrar l'aniversari de l'Antoni, felicitats!. Per pujar-hi, hem anat fins a l'alçada de Palol per agafar el camí que passa per Can Serra i hem seguit fins a El Celrè per agafar la pujada del silenci fins a la ctra. de Montnegre, després hem anat fins a El Masmontalt i per la pista fins al Santuari, després de la parada de rigor hem anat cap a la Font Pixarella i Can Valldemià per arribar a la Castanyeda de Gatell i tornar a pujar a Els Àngels. La baixada l'hem feta per les dues primeres draserres i seguidament per la pista que va paral·lela a la ctra. fins arribar a Can Pol, on un cop atravessada hem baixat fins a la font d'en Fita, Sant Daniel i Girona. Han estat 45 Km. amb un desnivell acumulat de 1076 m.

La propera setmana lluirem el maillot dels Menjacamins per terres oscenques, farem la EPIC-TRAIL.

Antoni ha dit...

Molta sort i que ho passeu molt be, aveure si teniu sort i el temps us acompanya.
Fins la tornada, feu moltes fotos.

Anònim ha dit...

Lluis hay tienes el plano del pinchazo en tu rueda, seguro que ahora lo encuentras.