29 de març 2010

Els Sants de les Gavarres

A la sortida d'aquest diumenge els Menjacamins (Salvador, Carlos, Xevi, Miquel, Antoni, Ramon i Luigi) hem comtat amb la companyia de l'Àngel i en Dani del PROCAP TEAM que fa un dies ens van ensenyar la ruta de Sant Baldiri. Com de Sants va la cosa el recorregut que hem fet també ha estat ple de Sants. Hem començat per pujar a Sant Miquel per la pujada més dura, la que passa per Can Turon i travessa el Torrent de Can Vilar, abans de arribar al tros més dur hem tingut que superar uns arbres caiguts que possiblement hi estaran bastant de temps. Un cop a Sant Miquel seguint la pista que passa per Ca La Ferriola hem arribat a l'Olivet d'en Sauleda i hem seguit el camí a peu de Els Àngels, aquest si que estava net doncs la setmana passada hi van fer la cursa del GEiEG. Allà a Els Àngels hem fet la "birra" per compte d'en Carlos que era el seu aniversari "PER MOLT ANYS CARLOS" després hem agafat la pista de Montnegre fins a Sant Mateu i seguint per la pista de la dreta direcció a Coll de Bou per baixar a Sant Cristòfol del Bosc i Llambilles. Finalment seguint el carril bici passem per Quart, La Creueta fins a Girona. Volta clàssica per els volts de Girona i majoritàriament per pistes amples ja que els corriols estan tan plens d'arbres caiguts que no si pot passar i trigarà molt de temps. Han estat 43 Kms i un desnivell positiu acumulat de 1.070 m.

Ja van arribant els tríptics de la "Mountain Bikada" de Tortellà. Aquest any serà un recorregut clàssic que passarà per L'Orri-Lliurona-Can Bosch i Tortellà d'uns 40 Km. Prepareu-vos!!!!