22 de novembre 2009

SANT PERE DE RODES

Avui hem fet la sortida a Sant Pere de Rodes, l'expedició la formaven Carlos, Miquel, Jóse, Francesc, Ramon, Jose Antonio, Toni, Adrei, Xevi, Luigi. Ens hem trobat a les 6.30 h. i després de carregar les bicis a els cotxes hem fet camí cap a Llançà, un cop allà i un cop feta la foto de rigor hem començat a fer la ruta, d'entrada i seguint el mateix camí que es fa per la transpirenaica, hem anat pujant passant per l'ermita de Sant Silvestre després hem passat per La Valleta i hem fet una mica de carretera per agafar una pista ja dintre del Parc Natural del Cap de Creus que va pujant amb alguna trialera que ens ha obligat a posar peu a terra, uns abans que altres. Hem fet una extensió fins a Sant Onofre amb una bona vista del golf de Roses, després de refer el camí, n'hem fet un altre fins a prop del castell de Sant Salvador amb una magnifica vista de les dues vesans, hem passat per Santa Helena i ens hem acostat al monestir de Sant Pere de Rodes. Per fer la baixa hem agafat una trialera fins a La Vall de Santa Creu, collons quina trialera, casi tota a peu, finalment hem arribat al petit poble i ja hem fet camí a Llançà. Ha estat una bona volta amb un dia gris però sense tramuntana, hem fet 35 Km. amb un desnivell acumulat de 1.050 m.