11 de març 2012

SORTIDA RODADORA I RETORN D'EN MIAS

Avui la plaça Fidel Aguilar a les 8 h. feia molt de goig amb 12 Menjacamins  (Antoni, Salvador, Jòse, Francesc, Miquel, Carlos, Juan, Jordi, Mias, Ramon, Lluïsa i Luigi) Si heu llegit bé ha vingut el "MISING" Mias, no sé si li ha costat trobar el lloc de trobada després de tant de temps sense venir.
Com que per aquesta sortida no teniem guia predeterminat aquest rols ha caigut en els de sempre, en Ramon i la Lluïsa han anat cap a Sant Miquel i la resta hem començat per fer una ruta rodadora anat cap a Vilablareix, Aiguaviva, Sant Llop, Volcà de la Crossa, Sant Romà, Mas Llunes, arribant al carril bici a l'alçada de la carretera d'Estanyol. En aquest punt en Jordi ens ha abandonat la resta hem seguit en direcció a Anglès, en Miquel deia que fins llavors no havíem fet res, es dir que la sortida era una mariconada, un cop passat Anglès hem agafatt la ctra. de Sant Julià per un cop passat el Ter girar a l'esquerra i començar a pujar per la pista que passa per Can Valls i puja fins arribar a Sant Pere Martir, després hem afagat la ruta 20 en sentit contrari que ens ha portat a la de Can Puig a Can Casademont per anar cap ha aquesta última hem continuat per el camí de Constantins i seguint per la pista de les granjes d'ànecs arribant a Bescanó on ens hem parat per fer una birra i unes patates per cel·lebrar els aniversaris d'en Francesc i Luigi. Aixó si amb uns quants anys de diferència!.
Finalment ens han sortit uns 52 Km. amb un desnivell acumulat de 750 m.
La propera sortida estarà guiada per en Jòse.

Ramonet ha dit...

Francesc moltes felicitats, com pasa el temps noi... t'enrecordes quan eres el amo de les pistes de ball,ja,ja,ja... i el 600 i el peugor 205, quin temps aquells d'estudiants i ara ja tenim canes.
Salut i pedals

Que seria els "menja" sense el nostre manager? Segur que unaltre cosa diferent.Ets el que busca rutes,prepares les sortides del Juny, el tesorer, l'organitzador de tot el grup...etc,etc,etc.
Moltes felicitats Luigi i que podem gaudir tots plegats de la bici.

Ramonet ha dit...

Ja podeu vigila, que la Lluïsa i jo casi fem mes desnivell que vosaltres ja,ja,ja.... me sembla que heu fet una sortida molt light, a veure si ens posem les piles.

Anònim ha dit...

Salut i Km nois moltes feliçitas a tot dos, el diumengue farem bufar les espelmes pujan a Puig d' Afrou i Sant Gregoria Treumal , Ok
Josè hi ha saps la ruta noi a pencar que queden dos mesos per gran sortida.
Fins diumengue

xevimenjacamins ha dit...

Bon dia companys:

Aquest diumenge no ens veurem ,toca pujada a peu als Àngels. Espero que gaudiu a tope de la sortida, ja que l'itinerari promet.