18 de març 2012

COM POT SER QUE CORRIN TANTS LLENÇOLS I CADENES?

Aquest diumenge gairebé tots els membres del "Mejacamins Team" (tant sols han faltat en Xevi i en Jero) hem fet acte de presencia al nostre punt de trobada i es que estaven pendents de si venia un "personatge" que el passat diumenge quant el vam avançar a l'alçada de la granja d'ànecs de l'altre costat de Bescanó ens va dir que un dia vindria amb nosaltres per "ensenyar-nos a anar en bici". Un cop passats els minuts de cortesia que sempre deixem per que arribi la gent i veien que aquest misteriós "mestre" no apareixia hem anat a fer la nostre "humil" ruta de cada diumenge.
Com estava previst la ruta la tenia que marcar en Jòse i dic tenia doncs la veritat es que ha tingut que requerir l'ajut dels "sherpes" oficials. Hem anat fins Sant Cristòfol del Bosc i pujar a Coll de Bou, allà hem fet un bucle per després passant per Cal Frare arribar a les pomeres, una bona baixada!. Des de d'aquest punt hem anat a Sant Mateu de Montnegre i seguidament hem anat a sota del Montigalar per baixar a la riera rissec i tornar a pujar a la pista dels Angels agafant el corriol que ens ha portat al Km.9 En arribar a la Casa de les Figues ens hem separat en funció de la presa i lloc d'ubicació a Girona, uns han anat per la Bicentury, altres per el camí de les dones i la resta hem anat a l'olivet d'en Salgueda, Ca la Ferriola, collet d'en Figueres, Sant Daniel i Girona.
En total ens han sortit uns 53 Km. amb un desnivell acumulat de 1.115m.
No hem decidit qui farà la ruta del proper diumenge però estaria bé que hi haguessin voluntaris.
Salut i pedals.

Anònim ha dit...

Hem de tenir fe, segur que el diumenge que ve apareix el cavaller misteriós amb la seva flamant muntura i ens fa una classe magistral de com rodar en bici. Des d'aquí faig una crida al misteriós cavaller per a que faci compareixença i ens deixi a tots bocabadats. Ànims cavaller surt del "lado oscuro".

Me parece que no seré yo.
"el caballero perdido"

un merengue ha dit...

Nois, tinc ganes de que aparegui aquest cavaller, pero si be que porti a la princesa.

Anònim ha dit...

El cavaller perdut vindra i amb la seva panxa ens "basilarà". pro als Menjacamins armats ningu els