19 de febrer 2012

SORTIDA MADE IN MIQUEL!!

La ruta d'aquest diumenge dels Menjacamins (Miquel, Carlos, Francesc, Juan, Josep i Luigi) ha estat dissenyada per en Miquel i com ja era previsible ha estat llarga, maxacona i amb l'objectiu de, a més, no fer cap mariconada i així ha estat. Hem començat per anar fins a la planta d'àrids per a travessar el Ter i continuar fins a Can Casademont per començar a pujar fins arribar a Can Puig, seguidament hem continuat per la pista de La Barroca cap a El Llepart i desprès a Santa Lena. Per tornar hem seguit la pista fins a Sant Climent i els eucaliptus per agafar la ruta 19 que ens ha portat a passar per Sant Pere Màrtir i baixada a Sant Julià de Llor on hem pujat fins a l'església per la pista formigonada, baixada a Bonmatí i tornar a Can Casademont per anar a buscar la pista que passa per la granja d'ànecs fins a travessar el Ter per Bescanó i cap a Girona.
Han estat un total de 60 Km. amb un desnivell de 1.060 m.
Dos dels nostres companys Ramon i Xevi han portat el maillot dels Menjacamins per altres lloc doncs han anat a fer la Duatló de les Gavarres que es feia a Celrà. Ja ens comentaran com els hi ha anat, però segur que molt bé deixant, a més, el pavelló dels Menjacamins alt.

xevimenjacamins ha dit...

Missió complerta companys: possició 100 i 101 amb un temps de 2.23 i el que és més important: molt bones sensacions, que ens ho varem passar de conya, vaja.

Properament l'amic Ramon passarà les fotos i la crònica.

Salut i pedals.

Ramonet ha dit...

Molt bé nois, rutes canyeres que la sortida de 4 díes la tenim a tocar,ja falta ben poc.
Qui es el que fa la ruta Diumenge?

xevimenjacamins ha dit...

Otia , no no etoi soñando, er Pepe a aparesio, bendito lo ojo¡¡¡¡

desde der dia del atracon de Sant Cristofor er tio estaba hivernando.

Der Mias ni rastro oshe.

Ala Adió.

Antoni ha dit...

Bueno veo que cada vez que no voy haceis salidas Made in Menjacamins, bueno me alegro que todavia exista el antiguo espiritu, yo tampoco desaproveche el dia, por la mañana fui a la manifestación (como un buen currante) y por la tarde me fui con mi luz de 1400 lumens a hacer Sant Miquel, Celra, Juya,Hermita de Sant Joan de l'Lerm, Els Angels, Girona, bueno companys fins Diumenge.
Enhorabuena Xevi y Ramon no esperaba menos de vosotros.
Salut i Pedals.

Ramonet ha dit...

Hombre Antonio, eso se dice y vamos todos a realizar una nocturna contigo, que bien nos hace falta trasnochar un poquitin.