08 de novembre 2010

SORTIDA AMB PETITS PROBLEMES "MECÀNICS"

Avui els menjacamins hem estat 8 (Lluis,Carlos,Salvador;Miquel;Jose,Francesc;Ramon,Toni) hem començat a pujar per la Bicentury, més concretament pel cami d'en Carlos fins a Can Mascort, quan hem arribat a dalt en Lluis tenia un problema de "motor" i en Carlos tenia problemas de "força motriu" parlan automovilisticament per lo que han optat per tornar a "boxes" i reservar forçes per un altre dia, els altres hem tirat direcció a la baixada del "legionari" per pujar despres per la pujada d'en Miquel, quan estaban pujant hem trobat un pinetell i com es normal despres un altre i aixi fins mig kilo aproximadament que s'ha portat en Miquel (era el seu regal d'aniversari, Felicitats Miquel) un cop a dalt hem anat fins Montnegre aqui en Miquel i Salvador tambe han girat cua, la resta hem seguit fins al Montigala (per veure com estaba el tema de rusinyols),un cop hem arribat a Sant mateu en Francesc tambe ha marxat i els que hem quedat hem anat fins la parroquia de Sant Mateu per agafar el cami de la dreta i anar fins a "Coll de Bou" baixar a Sant Cristofol, Llambillas i Girona, en total hem fet 44km i 908m de desnivell.
Desde aqui desitgem una rapida recuperació per en Lluis i en Carlos.
Salud i pedals.

Gracies Toni, el diumenge tots a punt altre cop!