21 de novembre 2010

RETROBAMENT DE CAMINS

Aquest diumenge els Menjacamins (Carlos, Jero, Antoni, Jóse, Xevi, Ramon, Luigi) ens hem retrobat amb camins que des de les nevades del mes de Març no podiam fer ja que estaven tots tapats així que hem començat per anar fins Sant Daniel i pujar per el camí de les dones, després hem baixat fins a Can Mascort per agafar el camí de sota que l'han convertit en una pista ample però que ara esta plena de restes vegetals que le fan pessada, la sorpresa ha estat que, on hi habia aquell saltet per agafar el corriol que et porta a la carretera dels Ângels ara hi ha un tallant que obliga a portat la bici a coll. Després hem anat a buscar el camí de la dreta a l'alçada del Km.8 per anar fins a Can Viola i per la pista de Montnegre ens hem arribat a Sant Mateu. Un cop allà hem seguit fins a Coll de Bruixes, Coll de Bou i Sant Cristófol del Bosc (per pendre vistes). Finalment hem arribat a Llambilles i per el carril bici fins a Girona. Tot plegat 45 Km. i 785 m.
    COM QUE EL DIUMENGE NO HI HAURÀ SORTIDA, SORTIREM EL DISSABTE A LES 8'30H.