03 de desembre 2013

SORTIDA AMB CEL·LEBRACIÓ D'ANIVERSARIS

Aquest diumenge els 12 Menjacamins que hem participat a la sortida hem pogut gaudir de la cel·lebració dels aniversaris d'en Miquel i en Mies (MOLTES FELICITATS). Per tant la sortida tenia un objectiu i aques no era altre aque el pujar el mes aviat posible fins a Els Àngels per fer-hi la birra pertinent i ho hem fet pujant primerament per la pujada de Can Nardís, Can Pol, Casa de les Figues i després hem anat seguit les trialeres del camí a Els Àngels que feia temps que no feiem (algunes) fins arribar a dalt

Aqui estem tots brindant per els nostres companys, perque en fagin  molts més i continuin sortint a pedalar amb nosaltres.
Després per baixar hem agafat el corriol de la Casa Nova i tot seguit el que ens ha portat fins al Celrè després hem pujat per la pujada del tabac i en arribar a dalt hem baixat cap a Cal Rei i tot seguit altre cop cap el Celrè que hem seguit fins a Quart i cap a casa. S'ha de dir que en tornar dels Àngels en diferents punts hem anat disminuint el nombre de participants en la sortida donat que per una o altre raó tenien que tornar més aviat.
Hem fet 40 Km. amb desnivell de 915 m.

SORTIDA AL MONTSENY

El proper día 23 d'aquest mes, si el temps ens deixa!!! en Mies i Ramon ,farem la sortida al Montseny. Es un dilluns no se si la gent pot fer festa de vacances de Nadal, pont o dies personals.
Si algú esta interesat i pot, ja saveu......... el Montseny ens espera.

Ramonet ha dit...

Per molts anys Miquelet i Mies!!!
i que podem celebrar-ho molts, molts i molts anys més tots plegats al cim de les nostres bicis.