27 de maig 2013

MAIG PLUJÓS - TERRENY RELLISCÓS

Companys, ja tenim molt a prop la sortida anual dels Menjacamins i la gent fa el possible per venir a la nostra sortida habitual dels diumenges. Aquest diumenge hem estat 9, tant sols han faltat 3 que tenien altres compromisos (Congrès, P&P, etc.). Aviat també podrem comtar amb en Jero que segons sembla ja està recuperat de la seva lessió i ja s'entrena per poder venir ben aviat amb nosaltres, anims!!
Com deia, falta poc per anar a Ainsa, queden 2 diumenges i per aixó avui hem fet un bon entrenament, fent un desnivel de 1.120 m. per aquestes muntanyes que ens envolten amb un terreny bastant moll i relliscós.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No vaig poder venir , pero el dissabte em vaig entrenar fort 35km 960 desnivell amb 2:45h, diumege que be espero no fallar.
Lluis Canyon.

mies ha dit...

Nois amb sap molt greu no poger benir amb tots vosaltres pero ha sortit 2 mesos de feina a tope i tinc k aprofitar un altre cop sera.tampoc vinc els diumenges perque estic a l'autopista i comensem els diumenges a la tarde i com k un ja te una edat ja no recopero.bueno menjacamins recors i paseu molt be.salut i pedals.

Ramonet ha dit...

Mies, primer es el primer i si toca ara treballar,"manos a la obra" i mai mes ben dit.
Ja farem mes sortides i esperem que puguis venir.
Et trobarem a faltar.
Salut i pedals