10 de juliol 2011

DIUMENGE D'ESTIU

Aquest diumenge 6 hem estat els "Menjacamins" que hem sortit a pedalar (Carlos, Salvador, Miquel, Antoni, Josep, Luigi) i els recorregut ha estat buscant sempre l'ombra per aixó hem començat que anar fins a Sant Daniel i la Font dels Lleons per agafar el recorregut 2 dels ecosistemes després un cop arribats a Can Pol hem agafat la pista de baix seguint els corriols fins al Km. 9 i aqui hem agafat la pista que porta fins Can Punxa i a la pista de Montnegre fent la baixada fins a Can Marcó del Clot per la d'en Miquel. Abans d'agafar la pujada del legionari ens hem trobat a un grup de Quart amb membres coneguts per alguns de nosaltres que havien arribat fins aquell punt per un corriol que no coneixiem així que hem agafat la pujada del tabac per anar a buscar-lo i l'hem fet, la veritat es que es divertit, peró per alguns (jo) massa tècnic. Un cop arribat altre cop en aquell punt hem baixat fins a el Celré que hem anat seguint fins Quart (sense aigua no es el mateix) i finalment carrilet fins a Girona. A 1/4 de 12 a casa que fa molta calor.
Ja han sortit els temps de la EPIC-TRAIL i no entenc les diferencies de 1/2 hora. si anàvem tots junts!!! com no sigui que ens alguns controls uns fitxaven abans que els altres. No te massa importancia el que compte es que estem dins la mitja dels de 5 etapes i més si dins d'aquest temps hi han les parades per menjar, fer fotos, videos, etc.
Miquel: 35 h. 45' 37''
Ramon: 35 h. 46' 46''
Luigi:    36 h. 11' 07''
Carlos: 36 h. 15' 47''

Anònim ha dit...

Lluis recuerda el paseo que nos dimos viendo embalses y otros caminos.