27 de febrer 2011

Puja i Baixa per els voltants de Girona

Tot i el xàfec d'aquesta matinada els Menjacamins (Miquel, Salvador, Xevi, Ramon, Francesc i Luigi) hem tingut clar que la tramuntana aclararia el dia i els núvols desapereixerien i així ha estat. Avui hem fet una sortida que es podria considerar de preparació per el mes de Juny. Per començar hem pujat per Vista Alegre cap a la torre d'Alfons XII i d'allà cap el Calvari per baixar fins a la fons d'en Fita seguint el camí dels "descenders", després hem continuant passant per Can Sirvent i sota el pont de la variant hem girat a la dreta per anar pujant fins a Can Barrell, Can Nardis i baixar fins a la Bicentury. Un cop allà hem agafat el camí que puja fins a Can Mascort on hem tingut que recular una mica doncs en Ramon havia perdut el GPS, un cop recuperat, hem continuat per el Celrè un tros per iniciar la pujada fins a Can Rei, un cop passat Cartella hem agafat un camí a l'esquerra on havia passat la trituradora i que no ens ha portat a cap lloc, hem reculat un tros i en un encreuament hem pujat a Can Tries Per empalmar amb la pujada del tabac fins a la ctra. de Montnegre que hem seguit fins agafar el camí que porta a Masmontalt, després hem continuat per la Creu de Ferro i baixada fins a Can Marco del Clot per tornar a pujar a Can Mascort. En aquest punt en Xevi i en Ramon, que tenien mes ganes de gresca, han continuat cap a Sant Miquel. Ens han sortit uns 35 Km. i un desnivell de 1005 m. Ha estat un puja i baixa per endurir les cames.

Carles ha dit...

Una ruta molt interessant.

M'han arribat veus que en Xevi i en Ramon han deixat de ser Menjacamins... he sentit a dir que ara son Destroçacamins...
jajajaja...
Hi ha gent per tot!!

Antoni ha dit...

Bueno ja heu tingut dos setmanes per anar fen escalfament, espero que aquest Diumengue fem algo que fagi honor al nom de Menjacamins, perque al final poder tindrem que cambiar el nom.

Anònim ha dit...

Bla bla bla bla bla, mucho bocazas anda suelto por ahi.