09 de gener 2011

LES MINES DEL NEN JESUS

Aquest diumenge l'assitencia ha millorat una mica peró no gaire, tant sols erem 6 els Menjacamins que hem sortit a pedalar (Xevi, Antoni, Francesc, Jóse, Miquel i Luigi) tot i que no feia gens de fred. Hem començat per pujar a Sant Miquel per el camí tradicional on hem trobat a molta gent que ho feia a peu, després s'ha baixat per el salta burros, tots menys un com ja podeu imaginar, desde el collet d'en Figueres hem agafat el camí que baixa fins a la riera de Mavalls on en Xevi, un cop més, ens ha demostrat com s'ha de fer per baixar-lo, un cop a baix hem anat seguint el camí que passa per les mines i que en aquesta època està molt maco, fins arribar al descarregador de les mines. Allà hem trobat un cartell que indicava Rafart i hem considerat de agafar-lo, ha estat un petit error doncs a part del considerable desnivell de la pujada, part de la mateixa hem tingut que fer a peu, hem arribat a un punt on ja no hi habia camí, faltava poc tros per arribar a la pista que hem tingut que fer per el mig del bosc. Finalment hem arribat a la pista que puja de Celrà fins a Cal Dineret que hem seguit fins agafar el corriol que passa per sota, hem arribat a la Casa de les Figues i agafant les draceres ens arribat a Els Àngels ons ens hem provehït d'hidrats de carboni. Per baixar hem anat seguint les draceres fins Can Max per agafar el camí de les dones i arribar a Sant Daniel i Girona.
Han estat 37 Km. i un desnivell de 880 m.

ramon ha dit...

Trobo a faltar la dita de les bicis, del final de crònica. Salut.

Anònim ha dit...

Quina mariconada , nois no s'ha
arrivat als mil.
Força i no baixar mai dels mil ,