16 de maig 2010

FONT PIXARELLA

Aquest diumenge 9 hem estat els Menjacamins que ens hem trobat al lloc habitual (Salvador, Carlos, Jero, Antoni, Ramon, Francesc, Jóse, Miquel i Luigi). Com que ens va quedar pendent fer un camí que varem veura l'altre dia hem decidit anar a trobar-lo i seguir-lo, per aixo hem tingut que pujar fins a Els Angels cosa que hem fet passant per Sant Daniel, la Font dels Lleons i pujar per la pista de l'esquerra, un cop allà hem anat seguint els corriols del camí de Els Angels. Un cop descansat una mica hem anat a buscar la pista que baixa de la ruta 11, després hem agafat el cami que ens ha portat, passant per unes castanyedes, a la Font Pixarella i a Can Valldemià, seguint la pista ens ha portat a Sant Marti Vell i a Juià. Hem tornat a pujar passant per Sant Joan Salem fins a el Pla dels Vents, hem tornat a baixar seguint altre cop els corriols que haviem fet a la pujada fins a l'olivet d'en Salgueda des on hem fet camí a Sant Miquel i finalment baixada cap a Sant Daniel passant per la trialera i altre cop a Girona. Ha estat una volta maca on hem passat per camins que no conexiem i hem fet 42 Km. i 1.199 metres de desnivell. Salut i pedals.