13 de desembre 2009

FONT DE L'ALAU I RIERA PALAGRET

Avui hem estat 10 els Menjacamins que ens hem trobat per pedalar una mica (Salvador, Carlos, Toni, Miquel, Xevi, Ramon, Jóse, Francesc, Jose Antonio i Luigi). La sortida l'hem començat per Sant Daniel passant per la Font d'en Fita i després de Can Sirvent hem girat cap a la dreta per anar pujant fins a la carretera del Angels a l'alçada de Can Pol, hem agafat la pista de sota per anar a sortir al Km. 8 on hem agafat la pista que ens ha portat fins a la torre nº 10 i allà un corriol que va passant per la riera de Palagret i la Font de L'alau fins a prop de Celrà, la pujada l'hem feta per la pista que va paral·lela al torrent de les Alzinetes fins a conectar amb la que puja de Juià i arribar una altre cop al Km. 8 passant per la trialera d'en Jóse, després hem canviat de vessant i hem anat cap a Montnegre passant per Can Viola, un cop a l'urbanitzacio de Montnegre hem baixat fins el Celrè i fins a Quart per agafar el carril bici fins a Girona. Volta maca on hem fet un camí que no coneixiem, el de la Font de L'alau, han estat 44,3 Km. i un desnivell acumulat positiu de +1.115 m.