26 de febrer 2018

Els e-Menjacamins

Desprès de molt de temps, gairabé 3 anys, tants com els que farà que no tenim entre nosaltres l'estimat Miquel, vull tornar a activar el blog dels Menjacamins i quina manera millor de fer-ho que amb les novetats d'aquest any 2018 que son les e-bikes.

Si, una part dels Menjacamins s'han passat a les e-bikes. Serà que ens fem grans?

Ja son 6 les bicis d'assitencia elèctrica que hi ha, de moment, en el grup 2 Specialized Turbo Levo (Toni, Luigi) i 4 Giant Full-E+Pro (Carlos, Jero, Francesc, Jose).

Son aquestes:


Be la Specialized d'en Toni es Blanca.

L'experiencia es molt positiva i ens permet continuar gaudint de la bici de muntanya a els que ja ens costava una mica seguir el ritme. Aixó si sempre amb respecte cap els que no tenen assitencia elèctrica, encara que ni ha més d'un que costa de seguir-lo, Ramon, Paco, Andreu........

Aquest diumenge hem anat a Rocacorba, be primer hem voltat per Adri per arribar desprès al pla de Biert i començar la pujada fins la primera antena.

En aquest punt ens hem dividit, en Ramon i en Jero han tornat cap a casa baixant per el camí de Canet, En Carlos i jo ens hem arribat fins a les Antenes i en Toni, Paco, Lluís i l'Andreu han agafat un corriol que els va dir en David "que baixa fins a Canet, llarg, molt maco encara que una mica dificil" i si, ha resultat complicat tant que un crak com l'Andreu ha caigut marge avall però per sort sense consequencies.



















I la propera més............

15 de juny 2015

El CAMI d'en MIQUEL

Aquest diumenge els Menjacamins hem fet un homenatge al nostre estimat amic Miquel i per això hem anat a identificar el corriol que ja tots coneixíem com a la seva trialera com a "Camí d'en Miquel". No hi érem tots, però com si hi fosim i a més han vingut els seus germans Pere i Toni.

 Primer hem possat el rètol de la part baixa del camí.


Després hem fet tot el camí de pujada per instal·lar el rètol a la part de dalt.





Ha estat un acte emotiu i ple de sentiments i el record d'en Miquel en els Menjacamins hi estarà sempre present. Com sempre recordarem les paraules de "Ja hi som" en arribar en algun lloc o el seu dit polze enlaire en les fotos.

06 de juny 2015

Sortida nocturna i un Menjacamins per el País Basc.

Aquest divendres hem fet una sortida nocturna on tant sols erem 5 (Xevi, Jose, Juan, Francesc, Luigi) Hem passant, primer per la Bicentury, tot seguit hem fet el curs del Celrè, camí cap a la Casa de les Figues, el camí de Can Punxa, Cal Dineret, Ca la Ferriola, per acabar a Sant Miquel on hem sopat (una bocata). Després de fer-la petar un rato hem fet la baixada per acabar fent un Gin-tonic a la devesa.
Total 29 Km. i un desnivell de 510 m.




























Mentrestant el nostre company Salvador està fent un recorregut per el pais Basc




 


24 de maig 2015

CORRIOLS + CORRIOLS

Avui hem estat 6 els menjacamins que hem sortit a pedalar, en Mies, Paco, Juan, Jose ,Lluis Ferrer i en Toni.
Hem començat a pedalar direccio Quart per el carrilet , al arribar al desvio a la esquerra girem , per anar a buscar la pujada "del ciment" que ens portara a prop del Celre.Aqui es quan varem començar a fer corriols pujan baixant tot ells fets entre El Castellar de Montnegre i Llambilles, la majoria de ells no els aviam fet mai (bueno jo caminant).
Quan hem estat farts de pujar i baixar hem anat direccio Quart, on hems en parat a fer una cerveza per brindar per el nostre estimat company Miquel.
A estat una ruta molt distrete (trencacames), tota ciclable i diferent amb pujades i baixades per tots els nivells, han sortit 43Km i 900m de desnivell.

"Aquesta ruta la he pensat i buscat , per ferla en Memoria del nostra estimat Miquel (estic segur que t'ha agradat) i per mi aquesta ruta sempre sera la ruta "D'EN MIQUEL"
No la busqueo al wikiloc perque no la he pengat.


                                          Brindis per en "Miquelet"